En helg med Päran

En hel helg med Päran.. Underbart!
I fredes hade vi bestämt att vi skulle göra något!
det slutade med att vi skulle ta en cider på Kulturen
men innan dess va vi hemma hos Petra o snackade skit o drack :)
Petra snackar med Päran..
helt plötlsigt.. "jaha, vad ska du göra ikväll då, Päran?"
haha.. man bara hmm.. va?
men det visade sig att hon skulle fråga om hon träffade någon för tillfället..haha :)

Vi tog bussen till Lund.. haha hatar jevla buss när man dricker.
mongo-foto hela tiden haha =)
Kom till kulturen..
Drack världens äckligaste drink.. fyfan.
sen kom Jönne, Alex, Robbin och André
haha Jönne fyllde år.. och gissa vem som hade glömt de? (A)
Kan ju säga att det blev mer än "en cider".

till slut va dax att bege sig hemåt..
Jönne fixar taxi..
går till BK sålänge..
Alex ramlar o slår upp handen.. haha stackaren;)
Alex får sin hamburgare..
tar en tugga.. vips så ligger hamburgaren på golvet!
haha.. mongo:)

skönt o komma hem.. sov 3 timmar sen va de dax o jobba.. lagom road, lagom bakfull.
Päran och jag hade även bestämt att vi skulle hitta på ngt på lördagen..
men vad visste vi inte..
haha det slutade med att vi båda var så jekla trötta..
men vi åkte in till Lund ändå.. vid 21 tiden.. haha
då skulle vi legat o sova egentligen eftersom båda skulle jobba på söndagen:)
men nee.. kom hem vid 2 tiden istället.. dock var det en kväll utan alkohol:)
Men trevligt va det:)

jobbet i söndags var helt okej faktiskt :)

och igår träffade jag Marie o Figge.. grillade. och det va sååå gott asså :D
skulle leta upp var Päran jobbar.. men de va inte det lättaste:P
så vi gav upp:)
sen spelade vi spel.. och vet ni, vet ni!!
jag vann över Marie!!!
fy fan vad jag njöt =)


Kommentarer
Postat av: Marre

Du vann över mig en gång ja, men jag vann över dig en gång, så det så :P Figge kom 1:a båda gångerna, katastrof! Vi får skärpa oss nästa gång Mysan! :)

2007-03-27 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback