Nattjobb

Det är fan ändå rätt roligt att jobba natt.
man får höra så jäkla mycket skit.
alla löjliga kommentarer och raggningsförsök.
man måste ju verkligen vara en pudding sisådär kl 4 på natten
med nerkladdad tröja och lite dressing i ansiktet

Nattens roligaste var heeelt klart en 30-åring.
vi kom in på GI-metoden och han tyckte det var väldigt bra.
Men enligt mig beror det helt och hållet på hur bra självdisciplin man har.
men i alla fall nu till det roliga.
Han: Hur gammal är du egentligen?
Jag: jag fyller 20 i år.
Han: ahh du gillar möjligtvis inte äldre killar?
Jag: asså de beror ju på vad du menar med äldre?
Han: Jaaa, typ som mig.. 30.
Jag: nää där har gränsen gått för längesen.
Han: men om man är musiker då? Och spelar med kändisar?
Jag: Haha nee..
Han: okej.. men OM man är utbildad massage-instruktör
Jag: haha nää..
Han: Okej, men synd du är ung för du är fin. Hejdå!

haha.. det ska fan finnas folk till allt.
Och sen va där även ett bråk inatt.. hoho..
älskar de.. men blev ändå rädd.. haha

en till rolig sak..
Kille: My, är du kär ?
Jag: ehhm nee.. vadå då?
Kille: nee du ser ut o va en kär tös bara.
haha jaha.. men kul.

och idag har jag hälsat på Dennis o Elin..
träffade bebisen.. åhh hon ska heta Mirella !
verkligen den sötaste bebisen jag någonsin sett!
så himla liten.. vågade knappt hålla henne.
inte ens en vecka gammal. så himla kär.
hade köpt en klänning till henne.. rosa såklart :)
men den va på tok för stor :)

Jobb inatt igen..
återkommer med nattens händelser från Hydro i Veberöd.
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback