3 months - and counting.

Idag har jag och hjärtat 3 månader ihop. hihi.
men var befinner sig då min älskling? :(
någonstanns i sverige. Pratade med honom vid 11 tiden imorse.
då hade han precis kommit till norrköping.
och det värsta av allt är att han inte kommer hem ikväll.
Men jag ska ju ändå iväg o träna o sen jobba natt.
hade inte hunnits träffa så länge ändå.
men det är dom små stunderna som betyder mest egentligen.

Har ju ett helt liv att se fram emot. tihi.

nä, nu ska lilla jag vara duktig o diska o städa här.
Får se om jag orkar städa hos Henrik idag. annars blir det imorgon
innan han kommer hem:)



Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Marre

Kul att du har börjat skriva här igen gumman... :)

2007-11-21 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback