Nytta och nöje

Då var ännu en helg förbi - blandat med både nytta och nöje.
I fredes jobbade jag natt - jävla idioter till kunder som vanligt.
sen hem o buffla på Älsklingen som låg i min säng :)

Vaknade och då var det nästan dags att börja fixa sig.
det fick bli svarta tights och ett rött linne.
och håret blev för jävligt som vanligt.

Men men det fick duga :)
kom ut till Slimminge vid halv 6 tiden.
hjälpte till med fördrinkarna litegrann och sen var det bara till att invänta de andra gästerna.
och det tog ju sin lilla tid att invänta 130 pers :)

När alla väl kommit blev det mat och underhållning
Och vilken god mat sen!! ahh sjukt gott.
(och ja, jag är skitkräsen)
så detta hade dom lyckats med :)
Underhållningen stod Whendays för tillsammans med
 toastmastrarna Anna och Madde.
blev massa roliga bildpspel och filmer.
och snappsvisorna.. haha.. man hann ju knappt dricka upp den ena snappsen innan det va dags för nästa.

Sen blev det en liten lek där man skulle skicka runt ett paket..
Jag fick paketet av Magnus Ingesson - som skulle ge det till de han helst ville dansa lambada med.
hahaha som jag garvade=)
och jag skulle överlämna paketet till Malin med en sång.
blev dock ingen sång - blyg :P

och sen var dansen i full gång:)
jag satt o kämpade med mitt vin..var inte alls sugen.
men det var nog alla andra. haha
fylleslag :)
sen va de dags för nattamat vid 2 tiden.
sen gick jag o Henrik ut i bilen o väntade på Lena o Malin.
vi somnade såklart - sjukt skönt.

Lyckad fest det där - nog den roligaste jag varit på faktiskt :D

och igår kändes det som om man sov bort hela dan.
Var dock hemma hos Henkes föräldrar och åt rester från festen också.
och sen va det jobb på natten.

sov till 15.00 idag.. sjukt!!
men skönt :)

Nä, nu ska jag diska. blöööh.

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback