Inga problem

För en gångs skull känner jag att jag inte kommer ha någon höstdepression detta året.
Mår så himla bra med allt nu. Inga problem.
Har världens bästa vänner, en familj som ställer upp för varandra i vått o torrt.
Jobbet är ju si sådär.. men det är trots allt ett jobb.
Världens underbaraste pojkvän. Finns ingen bättre kille i mina ögon.
Trivs skitbra i lägenheten. och hör och häpna - My har nog gått o blivit lite pedant.
Tro det eller ej. men så är sanningen.

får panik bara det ligger något framme.
i o med att lägenheten är ganska liten
så ser det ju stökigt ut om det så bara ligger en tröja på soffan.

Men men..
Är det såhär det känns o vara lycklig?

KÄRLEK 
därmed är allt sagt.

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Du e bäst mitt hjärta!!!! Love you ASMYCKET!Pussas med min flicka! ses snart puss pusssss

2007-09-23 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback