Så man kan börja gråta

Igår såg jag en sjuk sak på tv.
En sån sak som man blir så jävla arg på.
Djurplågeri.
Fy Fan säger jag bara. Jävla idioter.
det är så vidrigt så jag vet inte vad.
Hur fan tänker dom? Efterblivna.
Hur kan man behandla dom så? puttar ner dom för rampen från lastbilar,
Eftersom de är så sjuka så de inte kan gå, släpar dom i hornen.
ja gud vet allt. Det är så man kan börja gråta.

Och folk som tillexempel misshandlar sina hundar och katter..
Jag förstår inte hur den personen kan sova gott om nätterna.

Och sen har vi det här eviga pratet om tjurfäktning.
Djurplågeri eller kultur?
Jag personligen tycker det är ren djurplågeri.
jag menar - kolla bara in detta.
http://www.text.nu/retro/vagar-du-se-det-har-tjurens-plagsamma-dod-i-barcelona-2006.html
Och sen läser man om att en matador har dött i en strid.
Helt ärligt ? Vem fan bryr sig om den jävla matadoren?
Tycker så jäkla synd om tjurarna som tvingas att dö en plågsam, stressad död.
för det är inget annat än rädsla som får den att agera så som den gör när den stångar ihjäl folk.

Nä. nu får jag sluta. jag blir bara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback