Från uppspelt till kluven.

Det som jag va så uppspelt om va att jag och Henrik kollat på lägenhet..=)
men nu är jag inte alls så uppspelt när vi fick reda på vad kostnaden hade blivit i månaden.
rätt så mycket.. och frågan är nu.. Är den värd 8000 i hyra ?
inte i mina ögon.. visst man har ju igen det sen eftersom vi ska göra om så mycket.
men om jag börjar plugga blir det en helt annan femma.

får tänka över detta. men samtidigt kan man inte tänka för länge.
för då är den kanske borta.
det är jobbigt. verkligen. känns som om jag måste välja
mellan lägenhet och plugga till det jag verkligen vill jobba med.

Och fotbollen går inge vidare. låg ju sjuk hela förra veckan.-
shit vad man tappar bara på 1 vecka. sinnes.

Ledig hela helgen. ska åka upp till Småland till släkten.
Älskade Robert skulle fyllt 13 imorgon. <3
Kommer nog vara både jobbigt och skönt där uppe känns det som.
Önskar så att Henrik kunde följa med.

Jag är helt enkelt bara såå kluven för tillfället.
hoppas det blir bättre.

Nej nu ska jag fortsätta jobba.

Puss och kram gullungar.

Kommentarer
Postat av: Natti

Oh vad kul med lägenhet:)Var är den någonstans?

Pusss

2008-04-25 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback