myspys

här sitter jag i Henriks morgonrock och bara myser.

Har börjat fundera på varför man är så jäkla lat?
jag är en sån person som verkligen inte kan ta mig i kragen o bli olat (?)
jag ser disken.. den ska ju diskas.. såvarför inte bara ta tag i det direkt?
skjuter allting framför mig.

och det här med träning.. varje vettig svensk vet ju att detär bra för en.
men återigen så är det att ta det där första steget ut som är det jobbiga.
väl ute så är det ju faktiskt skitskönt.

jag kan inte springa.. så jag ska faktskt hoppa på cyklen och cykla en lååång runda.

sen jobbar jag 15-23 idag. måttligt road när Henrik ska hem till föräldrarna.
och fira Herman som fyller 15 år.. =) och inviga sin Draught Master som han fick av mig.

nej. ta dig i kragen nu My.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback