the weekend

Har legat på latsidan med bloggen i helgen känner jag.
i fredes va jag och Henkis hemma hos hans föräldrar.
De grillade och jag åt korv med bröd haha. kändes skitdumt.
sen såg vi fotboll, Herrarnas hemma premiär mot Höganäs.
Helt okej match men Veberöd kunde vunnit med mer tycker man.
Vigges mål som blev bortdömt va snyggt. synd de inte blev godkänt.

I lördes (igår då ja) haha var det vårstädningsdag hemma hos kära far och Marie.
så där spenderades hela dagen i princip.
Och jag lyckades såklart få målarfärg i håret. smartis My.

såg även Seriepremiären för oss i div 2.

såg ut att vara ett taggat lag som gick ut på planen faktiskt.

men lik förbannat så blev det 6 mål i nacken.

det Är tufft i div 2 helt enkelt,


och igårkväll spenderades kvällen med grillning och trevligt sällskap hos pappa.

jag mådde inte så bra och va riktigt trött så jag gick hem.

Henrik kommer alltså hem kl 5 imorse.

lagom road va jag när jag skulle upp 06.15.

Idag har jag och Henke 8 månader. <3
tiden bara går o går :)

sköt om er gullepluttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback