Valborg

Jaha, Valborg idag.. ingen särskillt speciell dag
så jag fattar inte varför alla stirrar upp sig över det?
jag ska i alla fall spendera den hos Dennis och Elin.
Spela kubb och grilla.
sen ska jag jobba inatt.. så det blir en nykterhets kväll för min del.
men hey, det kommer en dag på lördag också när vi ska fira världens bästa Päris.=)
Saknar mina änglar.


har varit på IKEA idag med Marie och Ella Bella.
blev lite nytt faktiskt.
få in lite färg i vardagsrummet. så det blev lite orange saker.
dock inte klar riktigt ännu. =)

va även uppe hos storasyrran o kollade in hennes misslyckade färgning.
haha.. såg ut som.. en morot/guldtia.
men hon höll på o färga de nu igen när jag gick.
spännande att se vilket resultat. =)

Nej, nu ska jag nog stryka den där skjortklänningen som jag fick hem häromdan.
dock är den skitstor överallt utom över bopparna. haha
jag HATAR big boobs. vill bara kapa av dom.

Sköt om er gullefjun och ha en trevlig kväll.

image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback