Britney, Fotboll, Idrottslexikon, Skrivbajsa - come ooon

Jag fick Britney Spears nya skiva av lillebror i söndags.
Den är grym kan jag tala om för er.
Tack lillebruuur! =)

Sitter och flippar mellan olika matcher på tvn.
kan inte bestäma mig. står mellan Chelsea - CFR 1907 Cluj och Roma - Bordeaux.
Får väll vänta tills henke kommer hem. för då säger han vilken som är bäst.
haha. har man en fotbollsnörd till sambo så har man. =)
Har ju en hel familj som är idrottsnördar. Utom jag och lillebror kanske.

både pappa o lillan kollar konstigt på mig om vi sitter o kolla på en match
och jag inte vet vem en spelare är. får nog köpa mig ett idrottslexikon tror jag.

Men när jag frågar Henrik "vem är det" så bara ler han och säger att jag e så gullig (!?)

blev precis en grym tackling i Roma matchen haha..
riktig hockeytackling, eller gumptackling som jag säger.

Näää sluta nu skrivbajsa My. Men ibland känner man bara för att se hur snabbt man kan skriva.
haha Henke klagar alltid på mitt smattrande på tangentbordet..

Men come oon nu.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mmm det är fruktansvärt! Låna du länken!

: )

Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-28 @ 03:30:44
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback