får man en får man alla.

Kvällen igår va riktigt trevlig=)
Jäklar vad gamlingar kan dricka alltså haha.
Och dansa kan dom också. Roligt att se =)
Jag och älskling rockade loss till Status haha.

Taxin hem va en upplevelse i sig faktiskt.
Jag och Marcus somnade. Anna och Mia höll melodifestival i baksätet.
Henrik snackade tyska/danska hela vägen hem.
Jesper sjöng med världens skummaste röst
Åke sa inte ett ljud på hela hemvägen. Anki sjöng glatt hela tiden.
Blev även promenad hem från Åke o Anki. den va KALL!!

Idag har jag tränat fussball Lika kul alltid. börjar trivas bra där=)
Helen skrev på idag också.. ihh.. tre rosénare i ett lag.
"får man en får man alla!" fattas bara storasyster I nu :P

nu ska jag sätta på en film tänkte jag.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback