Ordning och reda.

Något som jag, arbetsperfektionist som jag e, Hatar
Det är när man står i kassan o får in ihopknycklad sedel.
Jag svär femtioelva gånger inombords och pressar fram ett smile.

Så ska man behöva stå o räta ut den förbannade sedeln.
visst, det va ok innan när vi hade de gamla kassorna.
Men nu ska man ju föra in dom i små fack.
och det är ett rent helvete ska jag berätta.

Och ni kan tro jag tjatar på Henrik att ha pengarna rätt i plånboken.
100-lappar för sig osv osv.
Och på rätt håll!! och inga kvitton emellan.
Arbetsskada?? Nä, har bara fått det efter pappa! =)
Ordning och reda ska de va.

Nu e ni väll glada? 3 updates såhär på morgonkvisten.

Snart blir jag hämtad av Henkis, Lasse o Eric=)

Kommentarer
Postat av: Emma K

Bra My, BRA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback