Lite lagom lång update.

Jaha, då var ännu en helg förbi.
Lång helg dessutom.
i trosdes var det först match mot Skurup som gällde.
jag va 100 på at vi åtminstonde skulle få 1 poäng med oss hem.
men icke. 3 pinnar i röven.

Sen var det återigen dags för sillafest.
dock något senare än övriga år.
Herrarna hade redan ätit när vi kom.
så vi fick äta kall mat. men det gick ner ändå.
Sen var drickandet igång.
vet inte hur många gånger det kördes
"kan Linkan, kan Linkan, kan Linkan dricka sprit?"
Och, jovisst kunde han.. det finns ingen botten i den killen alltså.
MajaLisa var även med på ett hörn. och Lilla Lisa.
helt plötsligt var det slut och det ryktades efterfest.
Blev efterfest hos Päris.

sen traskade vi hemåt, jag, lillan, Johan Målvakt och Ricky.
Tack Päris för jag fick låna skor av dig. hade inte klarat hemfärden annars. <3

Fredagen var det midsommar.
Den spenderade vi på Raggegränd med Jens, Jenny, Emelie, Robin, Jennie och Pierre.
himla trevligt. men gud vad mycket mat det blev över. =)
Spelade kubb och lekte andra lekar.
Vi tjejer vann såklart :)


Sen i lördes va jag lagom trött.
Blev Bio på kvällen med Henrik.
Såg Jiddra inte med Zohan.
en helt okej film. fast sjukt dryg islutet.

Igår var en dyster dag.
Finns här för dig älskling <3


Idag fyller både Lena och Maja år.
ska snart ner och gratta Majsi.
och sen ikväll väntar en överraskning från Lena.

Detta blev en lite lagom lång update.
sorry 'bout that.

Sköt om er.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hjärtat då midsommarmat är ju kall ;) haha! Ingen fara hade helt glömt att du lånade skor av mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback