another day passes by.

Jaha. då var ännu en torsdag förbi.
Har spenderats på jobb 12-18 precis som alla andra torsdagar.
Efter det gick jag hem och tog mig en väääldigt lång och välförtjänt dusch.
Sen blev jag lagom uttråkad så jag gick ner till pappa och snackade skit.
Alltid lika skönt att få prata med pappa. Den bästa! <3
Fick även massa tips av Marie på mat till imorgon.
så nu har jag klart för mig vad jag ska laga till min man (kyckling för mig som vanligt)

På tal om Marie. En annan Marie.. MIN MARRE!!!
Hon e hemma nu!!! Hon och Sara kom in på hydro innan.
IHH.. vi skulle ha skvaller och shopping dag imorgon.
men får skjuta på det. =/

Nu sitter jag o väntar på älskling.
han kommer nog om 1 timme.
jag har en känsla av att jag kommer somna innan dess.

Snart e de freeeedaaag! ihh.
Ska träna inomhus imorgon med småtöserna (förlåt tjejer, ni är fortf små för mig)
Ska bli sjutk skoj faktiskt..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja vilken dag ska vi ha det istället? :) Saaaknar dig! Pussas

2008-11-18 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback