Otrevliga pappa?

FIIIFAAN! va jag e trött nu. ögonen går i kors.
har inte mina brills med så jag går o kisar för jag e trött i ögonen.
och knappt ser ngt. det är kiss kass värdelös.

jag kommer slockna direkt när jag kommer hem.
men blir nog soffan för min del. För mitt lilla hjärta är sjukis.
synd om honom. han blir typ aldrig sjuker.
Och jag vill inte bli smittad, för det är det sista jag behöver nu.

Här kom en kund nyss. Han sa att jag hade en trevlig mamma.
Så tänkte jag. hmm känner han mams kanske?
Men så sa han. Ja, när tjejer är trevliga. så får dom oftast det efter sin mamma.
Jaha, tänkte jag. Pappa då? Nä, han är en otrevlig skit den. !?

haha dagens. Min pappa, otrevlig? haha nenene.
Jag har blivit bra uppfostrad helt enkelt. Punkt slut =)


Holding hands never made me feel this way

Kommentarer
Postat av: iza

min lilla gubbe här hemma är också sjuk! Stackars karlar! hmmm skönt att jag ska åka iväg imorgon iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback