Måndag igen.

imorse vaknade vi rätt så sent..
åt frukost vid typ halv 12.. =)
skönt som tusan va det faktiskt.

sen har jag jobbat 15-17 haha
sen kom lillan o jobbade för mig.. ängel=)
jag är så fruktansvärt trött på att jobba.
samma saker varje gång jag jobbar nu.
är det inte uppackning så är det beställningar eller prisändringar och fylla på överallt.
blööh.. just shoot me.

Jag och Natti ska söka in till Matte B nu i veckan.
äntligen tar man tag i det.

bara sisådär 2 år senare haha.
undrar hur fan de kommer gå.. Natti kan ändå en del.
men jag.. jag får räkna på fingrarna för att räkna ut 9x8 typ.
eller så illa är de kanse inte.men nästan =)

nu ska jag hoppa in i duschen.
luktar bara solarie hela jag.

Imorgon är jag ledig och det är träning..
återigen highligths!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback