he knocks me off of my feet



Dessa underbara tjejer delade en liten etta på Söder i Sthlm under 4 dagar.
Under dessa dagarna skrattade vi så mycket att vi höll på att dö.
Och just "jag dör" sa Emelie nog minst 10 ggr om dagen.
Malle Balle och Plutten bodde hos Tina Fina på Östermalm, En bit bort
men tur allt går så snabbt där uppe så det tog inte lång tid tills man
träffade dom. Skönt!

På torsdagen var det Fridays, Sushi (Never again), Norra Brunn Comedy Club
med Johan Glans mfl. Fredagen bestod av shopping, lunch, fix, förfest, Ambasadeur.
Lördagen var alla så slitna så det blev bara frukost/lunch (pizza), hem, sova, middag,
hem, Playa Del Sol, sömn.

Sen begav vi oss hem på söndag förmiddag. Döda och slitna men med ack så mycket
skratt i ryggsäcken. Och förhoppningsvis med magrutor efter allt skratt,
eller hur Gumpen?


Bilderna kommer upp en annan dag. Nu ska jag fokusera på hårvisningarna imorgon och på tors.
Vet hur mycket energi dom tar och vet hur mycket man får vänta.
Så det är bara till o ladda upp med godis, mat, dryck, frukt och kortspel.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen till J. Mys mys mys.

I like the feelin' you're givin' me
Just hold me baby and I'm in ecstasy
The way you make me feel
You really turn me on
You knock me off of my feet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback