Life is, life is.. Good

Hela denna dag har spenderats med att sova, äta, sova, äta.
Typ. Helt död är jag faktiskt. Denna räliga förkylning tar kål på mig.
Mamsen får nog ringa doktorn imorgon. Har hostat och hållt på
sen Stockholm. Och det är ju ett tag sen.

Min vän Daniel sa direkt "DU HAR SVINET" bara för att jag har feber.
Ja ja ja. Säkerligen har jag det..Pfft! Fast nu när man mått dåligt i 14 dagar
kan man ju börja undra. Fast skulle det va så, så är det en jäkla klen
"baconsjuka" må jag säga.

Ikväll har jag passat barn och bara myst, busat och gosat.
Helt underbart med barn. Jag förstår inte folk som inte gillar barn.
Vad finns det att inte gilla med dom lixom?

Imorgon blir det iallafall jobb. 05-14. Döden själv.
Och svinigt kallt. Bra kombination det där?
Njä, men man vaknar ju iallafall när man hoppar upp på cykeln.

Nu blir det soffläge i väntan på J. Jag lär somna.

Och förutom min kiss kass värdelösa förkylning tycker jag
att livet är såhär bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback