Det är ändå samma himmel överallt.

Håller på att plocka undan lite här hos mamma.
Och vad passar bättre som städmusik än :
Beyonce - Single Ladies
Fire Inc - Tonight is what it means to be young.
Fire Inc - Nowhere fast
Blond - Bara hon älskar mig
Dan Hylander - 21/3
Gyllene Tider - Kärleken är inte blind
Busta Rhymes - World go round
Clyde Carson - In da club (ft Sean Kingston & The Game)
Dan Hylandet - Vykort Vykort
Chris Brown - Run it
Beyonce - Freakum Dress
Beyonce - Upgrade U
Beyonce - Deja vu

Hinder - Lips of an angel

Bra musik på hög volym helt enkelt. Mycket Hög
En salig blandning på repeat. Men sån e jag.


Jag har valt att stanna kvar och möta allt som hotar mig.
Och aldrig mera fly från plats till plats
Det är ändå samma himmel överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback