Torsdag.

Ikväll drar träningen igång. Äntligen.. =)
Det där med uppehåll är som sagt inget för mig.
Jag som har så dålig självdisciplin!
Börjar med smidighets träning =) ska bli skoj att prova på.

Men först. 6 timmars jobb.. blööh.
får hålla ut och tänka på att jag e ledig sen=)
Imorgon ska jag ju träffa änglarna. Ost och vinkväll hos Plutt!=)

Och sen spenderas helgen med fotboll, kalas för Henkes syster, fotboll.
Och just det.. Henkis och jag ska kolla grejer till lägenheten.
Börjar bli en vana att vi gör det nån gång i veckan nu.
Köket är beställt och nu väntar vi bara på nycklarna så vi kan få riva ner
o sätt igång med målning mm. Man har så många idéer i hjärnan så de är knäppt.

Nää nu får jag ta tag i dagen o kliva upp ur soffan.


Snart. Fast med ett vinglass i min hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback