i always land on my feets

Idag va jag och Henrik o skulle göra lite ändringar på köket.
Så kommer vi dit.. "Måndag - Stängt"
Jaja, kul kul. Vidare till Malmö o kolla på golv.
Slog inte ihjäl varandra idag heller.
Ibland undrar man om det inte hade varit lättare om man va ensam.

Kom hem.. somnade på soffan. Och DET mina vänner kan jag berätta.
Att de va den skönaste powernapen på lääänge.
Kan bero på att jag sover jättedåligt för tillfället.

Jobb 16-23 idag. 6-13 imorgon. trippel OB imorgon. narre som fan!

Min vän Daniel o hans Anna va här innan o snacka lite.
Daniel va orolig över mig.
Mitt svar blev "vadå, har du läst bloggen eller?"
haha han läser alltid.. jag visste det =D

Men ni andra som också är oroliga.. ni känner väll mig.
Landar alltid på fötterna. =)

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

hahaha jaaa han var allt orolig för dig!

det var kul att se dig my, det var ett tag sedan! :)

hoppas allt löser dig mellen er <3 pussss

2009-01-06 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback