Bitch Is Dangerous

Första dagens jobb efter semester avklarad.
Fått ordning på stället nu igen!! ;)

Har busat lite med Filip också. Nu ska jag hem och tvätta.
Om Henrik kom ihåg att lägga av nyckeln vill säga.
Annars blir det soffläge och på med en film.
Känner för det idag. Ikväll blir det väll slingan med Henrik igen.
Suck, vad det är tråkigt. Tur jag har Henrik annars hade jag aldrig
gjort det. Så springer han lite bakom mig o trampar mig på hälarna
för att jag ska öka farten. haha
Tack bebbe!

French finger tips, red lips, bitch is dangerous
Cotton candy kiss, can't wait for my sugar rush
Heels 6-inch, makes a boy want to bite his lip
Look but don't touch, unless you wanna lose your innocence

Britney Spears - Lace and leather

Jag har Brittan-dille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback