sabbat knä.

Dagen igår gick förbi utan att jag ens va lite pepp på träning.
Sjukt tråkigt. Tung i benen va jag också på träningen.
Fy My som inte stretchade efter matchen. Borde veta bättre.
Och trött va jag också. för jag inte fick sova när jag kom hem.
Och hungrig va jag också. En trött och hungrig My = gnällig!

Jag gick av träningen i slutet. Hade så satans ont i mitt knä.
har haft ont till o från nu i några veckor. Men inte riktigt brytt mig om det.
hade jag gått till pappa direkt när jag hade fått ont hade han sagt
"ähh du är bara gnällig"
Men nu när jag bad honom diagnostisera mitt knä (ja jag har lärt mig ett nytt ord)
Så tryckte han och kände på det. Och det är antagligen en inflamation.
Samt att någon led/muskel? är för kort så knäskålen skaver på ngt inne i knäet.
Ska knapra ibumetin och smörja voltaren i en vecka nu samt tejpa vid träning/match
Tur man har världens bästa pappa så man slipper gå till sjukgymnast!=)

idag är det jobb 05-13.30. Chefen kommer snart så då får jag sluta
blogga..

tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback