Onsdag/Fredag?

Det va match igårkväll mot Harlösa. Och vi vann med 4-1.
Drog på mig ett kort. Efter det blir jag så feg och vågar inte göra ngt.
Men vi vann iallafall! dock bara träningsmatch. men ändå!
Bra jobbat tjejer!! =)

Imorse fick jag för mit att jag skulle laga scones till mig och Henrik.
Sagt och gjort. Mätta och belåtna begav vi oss till systemet.
Ohh jag fick mitt vin och lite till. Inte helt fel!

Nu jobbar jag. har gjort det sen kl 12 idag. Börjat få ont i ben och fötter.
baaara 4 timmar kvar innan jag e hemma.
But hey. Jag e ju ledig till tisdag sen! så jag kan vila upp mig efter helgen.

So long sålänge. Ska se om mitt internetvill fungera när jag kommer hem.
Jag har saknat min älskade dator!! :)
datanörd nr 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback