Energi!

Fy satan vad jag är duktig. Tränat nu igen. Det känns riktigt
bra i kroppen. Har så mycket energi idag. Skönt!
Invigde även mina nya löparbyxor ikväll.

Pratade med Rasmus och berättade var jag sprang.
Han trodde det va typ 4 km. Känns inte alls så långt.
Men då har jag alltså sprungit 8 km idag. BRA!
Slingan känns 100 ggr jobbigare.
Får väll öka på min lilla runda efterhand som konditionen kommer!

Imorgon står jobb på schemat 05-14 som varje tisdag.
Match på kvällen och vi ska fan ha revansch mot Olympic!

Längtar till på torsdag då jag ska träffa min mongovän Glenn!

Ang skorna så tänker jag kapa en tå för att kunna ha dom.
Jag gick med dom här hemma innan. Det SKA gå.


Kommentarer
Postat av: Nenne.!

ohh Glenn, hälsa tönten!!!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback