Planera planera planera.

Nästa helg lämnar jag Skåne och beger mig till Norrland (nästan)
Ska spendera helgen med Fina i Stockholm!! Underbart!
Fast, jag har ju för sjutton inga vinterkläder!!

Och jag har bokat tid hos Josse för att bli av med min
hemska utväxt. Eller kanske rentav bli lite mörk?
Nä, jag tror jag håller mig till det ljusa även över vintern i år.

Ska få lönen innan nästa helg så då kanske man kan unna sig ngt
nytt klädesplagg i Sthlm. Lovely.

Och jag har sakta men säkert börjat planera nyår.
Jag har till och med en nyårsdejt redan!
Gäller att ligga steget före alla andra så man inte står där
uatn planer eller dejt. höhö.
Nyår kommer inte att firas här hemma i alla fall. Så mycket kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback