Vinoholics

Igår fick jag och Lillan minsann skriva autografer till knattarna.
Tänk vad roligt. Jag vill vara känd. Min autograf håller världsklass.

Idag har det varit jobb 12-20. Skulle ut ikväll egentligen.
Men jag parkerad arslet hos Iza, Jimmy och Filip istället.
Dock med ett glas vin i handen. Och vin, det är precis vad
jag och Fina har snackat om på MSN nu. haha

My: det är vinet jag är ute efter..
göra en victoria beckham o gå ner i vikt av vin.. inte illa? haha
Fina: man kanske skulle pröva det
men då är man ju full dygnet runt
åhh jag vill också ha vin.
My: HAHA.. vinoholics. ohh nu hällde Iza upp vin till miiig!!!
Fina:åhh lyckos dig!!! lyckost eller vad säger man?
My: lyck ost? haha
Fina:precis som man vill vara en lycklig ost
hahah nej nu spårar det
My: haha svik inte vinet
Fina: vinet finns med i mitt hjärta
My: Mitt me. Vinet tar upp all plats.. vem fan har plats till killar? haha

Utgång får vänta tills imorgon. Först jobb 7-15. Sen upp på söndag 7-15 igen.
Jag är ung - jag klarar det!!


Fina filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback