I´m back!!

Dags att ta tag i livet igen.
Började denna härliga måndag med ett varv på slingan.
Efter 1½ veckas frånvaro kände jag att det var dags att skärpa sig.
Ska ge mig ut där ikväll igen så man får fart på benen igen.

Jag har saknat min lilla blogg nu när jag inte skrivit.
Får se hur mycket jag kommer skriva framöver.
Men jag lovar. Det blir inga deppiga tankar.

Jag mår bättre och bättre för varje dag som går.
Men matlusten har inte riktigt kommit tillbaka.


"dricklusten" är det däremot inget fel på.


Kommentarer
Postat av: Natti

Wohoo äntligen tillbaka som jag saknat din blogg=) Bra att du börjar må bättre=P och en himla tur att du inte har något fel på dricklusten för vi ska dricka massor på lördag;)

2009-09-28 @ 11:45:26
Postat av: Tina

Åhh vad glad jag blev att det fanns nya inlägg :D ses soon gumman, PUSSS

2009-09-29 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback