Ilska

Jag har fått frågan "är du inte förbannad?"
när det kommer till vår seperation. Och jag har självklart
svarat: "Nej, hur skulle jag kunna vara det?
Det är bara till att acceptera. Ska det va vi så blir det vi igen"


Men nu helt plötsligt känner jag en ilska inom mig som bara växer.
Kan vara för att när man säger att man ska vara vänner i alla fall
så är faktiskt en vän för mig någon som minst svarar på något sms.

Jag menar inte att man ska prata exakt varje dag. Men det är svårt att bryta helt
efter 2 års förhållande. Det är svårt för mig i allafall.

Nä, nu ska jag hoppa i träningskläderna och springa av mig aggressionerna.
Kan kanske hjälpa. Annars har jag 2 småsyskon som jag kan slå på här
hemma. Har några tillgodo på Elin iaf.


Take me away


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller fullkomligt med dig!

2009-09-04 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback