Onsdag mitt i veckan igen

Godmorgon alla underbara!

Jag ställde klockan på 08.30 men vaknar kl 8.
Låg kvar och kollade tv till 9 då jag bestämde mig
för att sticka ut och springa en runda. Till min stora förtjusning
ser jag att det är sol ute. Happy.

Jag sprang inte sling(f)an utan en annan runda som tog ca 20 min.
Lagom när man tränat dagen innan.

Nu ska jag INTE lägga mig i sängen igen. Utan jag ska fixa med tvätt, dammsuga
ovanvåningen och torka golv. Pappa tycker jag har varit dålig på att städa
den sista tiden. hihi. Får väll överraska honom idag då.
Eller vänta. Det blir ju ingen överraskning när pappa läser detta på jobb va?

Äsch. Det ska göras iaf!

Sen väntar jobb 12-22 och sen mina vänner har jag långhelg till på tisdag.
FINA!! Läser du detta så kom in på Hydro när du kommer hem!!
Vet att ni ska se Greys men du måste. Hihi!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback