Skola vs Thailand?

Jaha en ny dag och jag är ledig. Känns inte bra.
Mår inte bra så man kan väll inte göra speciellt mycket heller.
Nu menar jag inte att jag mår dåligt psykiskt. Utan illamående och hängig.
Match ikväll i alla fall. Får väll se hur det går.

Hela jag är så kluven och vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt
i mitt nya liv som singel. Det känns inte riktigt som jag.
Been there done that. Och jag vägrar bli den My jag va innan Henrik.
Men hur ska man annars kunna träffa någon egentligen?

Undra om det hade varit lättare att bli dumpad på sommaren?
Nu kommer höstdepresionen smygandes också. Perfekt.

Som tur är så har man lite saker att se fram emot under hösten.
Fina kommer ner om 2 veckor.
Natti & Idas fest.
Åka upp till Fina i slutet av Oktober.
Åka upp till Fina med tjejerna i November.
Weekend/solsemester med Marre o Saris?
Thailand med Moa
?

Ja, vissa saker är redan planerade.
Men det där sista lockar mer än någonsin.
Skola? vad är det när Thailand står som alternativ?

Ja, just idag är tankarna många vill jag lova.

All theese voices inside my head..
keep telling me that everything is gonna be alright.
Gonna be alright..
What hurts the most, was being so close.. in my mind.


Kommentarer
Postat av: Natti

Myssel pyssel nu får du ju en massa kommentarer på dina inlägg=) Det kommer inte bli en deppig höst det lovar jag vi ska göra alldeles för mycket roliga saker för det=)

2009-09-17 @ 11:25:11
Postat av: Anonym

My! Det blir Thailand, inget snicksnack om saken..=) Annars blir jag lack:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback