Som en öppen bok.

Nu kom jag o tänka på en rolig händelse på festen i lördags.
Vi stod några st i köket och snackade o drack.
Då säger en av herrarna "HALLÅ, har ni sett hans magmuskler?"
Några av dom andra tjejerna bara "men jaaa"
Killen drar upp tröjan på den andra och säger.. KOLLA. 8-PACK!
Jag kunde inte låta bli att dra till med en dum kommentar.
"Gud vad liten navel du har"
haha.. Typ som om det är det första man ser.
Aja, det lät kanske inte så roligt för er. Men för mig va de rätt kul.
Tur att man kan roa sig själv.


Dagen på jobb har varit långtråkig och att Henrik va där va kul för stunden.
Men sen inser man bara hur mycket man saknar honom.
Man försöker förtränga, förtränga o förtränga sina känslor.
Men tror inte det går att göra det inför honom.. Han läser mig som en öppen bok.

Life goes on they say.


Kommentarer
Postat av: S

jag skrattar helvildt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback