Theese fucking walls must be talking

Just nu har jag så mycket tankar i min stackars hjärna
att jag inte vet var jag ska bli av. Allt blir så jobbigt när
folk frågar "hur mår du? pratar du o henrik något?
hur känns det att bo hemma igen?"

Please dont ask me. Det är då det blir såhär. Tankar hit
o tankar dit. Till slut kommer jag isolera mig själv från verkligheten
och bara sitta och tänka känns det som. Men lugn.
That aint gonna happen. Jag aktiverar mig så mycket jag kan.
Men det är kvällar som dessa som man tänker för mycket.


men i alla fall. va och såg herrarna spela.
Och dom vann. Jag fick rysningar i hela kroppen. Nördigt, jag vet.
Men det är ändå Veberöd. Fick höra Vaif-sången för första gången på väldigt länge.
Tjoho vilken nostalgi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback