Sågad vid fotknölarna

Träningen avklarad och jag mår illa nu.
Riktigt illa. Kan bero på att jag inte ätit något idag.
Nu kommer mamma få spader och tvångsmata mig.
Men jag är inte ens hungrig. Tappat aptiten helt.
Jag borde veta bättre när man har en mamma och pappa som tjatar
om hur viktigt det är med rätt mat när man tränar.

Den här "M" som har komenterat ett inlägg vet antagligen ingenting.
Och bör därför inte uttrycka sig heller.

Tack änglar. Pappas famn med hysterisk gråt igårkväll.
Tack Pappa.

Jag känner mig bitter och vill bara ta alla mina undansparade
pengar och dra till solen en vecka, två veckor, en månad, ett halvår.


Kommentarer
Postat av: mams

vad vill du ha till mat i morgon min lilla my? är det något som du kan tänka dej att äta så fixar jag det! kram mams

2009-09-15 @ 22:21:48
Postat av: Nenne

Jag e på en vecka, två veckor, en månad

eller ett halv år ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback