Det är freaking div 3 och inte fotbollslekis!

Träningen blev inställd idag, då det bara va 7 st som var
intresserade/kunde träna. Honestly. Det finns två saker
för mig som går före fotboll. Jobb och skola. Det är saker
som man inte kan göra något åt och som är det viktigaste tycker jag.
Men att jag och syrran bytar tider hit o dit, tar ledigt från jobb osv.
Vi kanske är knäppa? Själv är jag inne i en liten träningsbubbla och vill träna mest
hela tiden tycker jag. Har man väl kommit in i det så vill man inte komma off track.
Sen finns det självklart några st i laget som har barn.
Självklart vill man umgås med dom på helgen
om man jobbar i veckorna osv. Men det är 2 timmar vi tränar.
Det är div 3 och inte fotbollslekis. Oh well.
Så fort någon hör "grusträning" så är det precis som om
alla bara tvärvägrar eftersom vi är bortskämda med att få ha
all fysträning inomhus på tis o tors?
Är det bara jag som har spring i benen på helgen då?

Jag har iaf fått lite träning idag då vi har varit ute och pulsat i snön
i ca två timmar. Dock svinkallt och blåsigt. Men skönt att komma
in under en filt och dricka varm choklad sen.

Sen är matchen inställd imorgon också. Dock va det inte Vi som lämnade
återbud, utan det va faktiskt Husie eftersom halva deras lag tydligen
har vinterkräksjuka - Kan dom gott ha!

återigen skulle jag "bara" hem och hämta kläder.
Va tvungen att skriva av mig så att J slipper lyssna på mig.

Såå.. Då var detta sagt.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elin

Way to go sis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback