Glee!

Jag och J har i princip sträck-kollat hela första säsongen av Glee.
Och jag kan bara säga att det är nog den enda serien som fått mig
att både gråta och skratta så mycket. Vet inte hur många gånger
vi fick torka tårarna på varandra. O.C är väll den andra serien som man
legat och stortjutit åt. Va ju lite av en O.C-Bölfis förr. haha

Igår efter jobb körde pappa ca 45 minuters stryka med mig nonstop.
Helt sjuka övningar som tar på muskler man inte trodde man hade.
Jag fick även boxas lite och det känns i armarna nu vill jag lova.
Men annars är det bara mage, rygg, vader, baksida lår, rumpa
som har träningsvärk. Typ hela kroppen då kanske!
Ganska obehagligt att ha träningsvärk i vaderna faktiskt.

Idag är det jobb 12-22 som gäller. Hälften kvar nu!
Imorgon är Fina back in Skåne! Ska bli så jäkla roligt
att träffa henne på lördag - ja alla andra tjejer också för den delen!:)
Ska fira Plutten och Fina (1 månad för tidigt)
Gotta love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback