Far away for far too long

Allt det här snack om att ozonlagret är för tunnt och att det blir varmare
och varmare här på jorden. Jag blir så trött. Har forskarna fel eller?
Det skulle bli medelhavsklimat här osv osv. Ja tack hade jag sagt.
Men jag vet inte, vad tycker ni? Tycker ni vintrarna blir varmare?
För jag kallar då inte detta för varmt. Blir ju bara kallare och kallare.
Och senast idag stod det på löpsedlarna "Ishavskyla på väg mot Sverige"
Slår väl aldrig fel att vi ska få lite kallare. För det räcker ju inte med
10 minus. Nä, slå till på 20 vettja.
Och att J står over there på sin bräda och surfar o har det bra..
Jag är inte bitter.

Jag säger som pappsen : KÖR MER BIL!

Vindruvor är för övrigt ett väldigt bra alterantiv till godis
som jag kan vänja mig vid.
Jag hoppas Lillan kommer hit till mig en sväng snart.

Underbart att få höra sin mans röst när han är far away. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback