Haleluja moment ?

En sak är då säker - min J kan laga mat.
Och en annan sak som är säker - Jag älskar vin.
Jag sa precis till J att det är lite av ett haleluja moment
när jag får dricka mitt vin. Gotta love it baby.


Nu blir det en liten promenix. Träningsvärken kommer sakta men säkert
smygandes och det är icke skönt. Ont i hela kroppen.
Sen blir det kladdkaka med grädde och hallon. Smaskens.
Känns lite som en fredag idag för min del.

Och jag har inte träffat Fillebus sen i söndags - en evighet typ!


Syrran går och FÅR en Boomerang-jacka bara sådär.
Och frågar sen Mig vad det är för märke?
Hallå - bara en sån jacka jag velat ha svinlänge.
Men vägrar lägga dom pengarna på det.
Svinigt är det!


Kommentarer
Postat av: S

Äh du kan fan köpa min billigt! ;)

Postat av: Annellisaa

ja vill också ha kladdis:(

2010-01-07 @ 08:31:40
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback