Boom Boom

sjukt vad folk kan bli störiga på fyllan alltså.
jag förstår inte hur jag står ut med all skit på natten.
det är verkligen det ena fyllot efter det andra.

Och inatt var ingen höjdarnatt.
Mellan 00-02 tror jag att jag sålde ca 30 hamburgare.
och en vanlig fredag brukar jag ändå vara klar med städning och räkna kassan vid 02.
men när klockan var 02.30 hade jag inte ens börjat med städningen.
Lillebror och hans kompis kom o hjälpte mig städa. skitsnällt. :)
och jag va så jävla trött så jag visste inte var jag skulle bli av.
Fanns dock vissa höjdpunkter under natten.
Robin o Chris va där en sväng.
Kevin bebis också.
och Mange H och Oskar B. trevliga prickar =)

ser bara fram emot nästa helg alltså.
Kräftskiva hos Emelie på fredag.
och kräftskiva med herr och damlaget på lördag :D
Kommer det bli en sillafes i repris?
man kan alltid hoppas :D

ska iväg o kolla match nu :D
Vinst idag tjejer :)

You put the boom boom into my heart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback