Now I'm laughin' while you play the fool

Ursäkta att det tagit lite tid att uppdatera.
Varit mycket med jobb, flytt o träning. och såklart. festandet med tjejerna ;)

Som nog de flesta vet vid det här tillfället. så har jag flyttat hemifrån.
Och jag trivs sjukt bra ska jag berätta :)
Känns lite ensamt ibland. men då trakasserar jag mina goda grannar.
Syrran o Jimmy, Nielsen eller Henke:)

vet inte riktigt vad jag ska skriva. händer så mycket för tillfället.
mormor, moster o kusin va här nere e vecka. träffade dom dock inte så mycket=/
men på fredag kommer mormor o den andra kusinen ner igen :)
så på söndag blir det tosselilla förhoppningsvis:D
Och min pappa påsår att jag är för gammal för tosselilla??
Aldrig. :)

ne, nu ska jag diska upp från igår. Natti plutt, figge o nielsen va här o käkade lite :)

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår sweetypie! Så himla mysigt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback