Those eyes of his

Jaha, det känns som att det enda jag gör är att jobba, äta, sova, träna.
Men vad ska man göra? Cash is king.
Har dock hunnit med att sola och bada lite denna veckan. riktigt skönt =)

I onsdes åkte jag, Henke, Nielsen o Jonas till Mossby.
haha inte helt normala dom alltså.
och man är ju inte skitstabil om man ramlar ihop när henke putta mig lite på vaden.
haha måste set skitroligt ut. där låg jag på stranden och asgarvade.

sen bara några minuter senare halkar henke på bollen.
och vilken vurpa han gjorde. hahaha
Sen va vi även i vattnet i 1½ timme i sträck. haha 18 grader i vattnet.
Har nog inte skrattat så mycket på jag vet inte hut länge. haha idioter =)

igår va de träning.. råkade skada Päran =/
Match imorgon.. wooowooo :)

sen kommer tjejerna hit imorgon kväll:) Partiii partiii :)

Städning på hög nivå nu. ser ut som fan :) haha

Take care suckers :)

I can't resist those eyes of his

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback