fredag.

Jaha.. jobbade inatt ju.. öhh jävla snorungar!
helt ärligt.. de är inte äldre än 15 och är ute till 4 på morgonen!
en torsdag natt!!! för jävlen.
vad händer med ungdomarna?
har deras föäldrar koll på att de "är ute o ränner" som min kära farfar kallar det!
och att de röker.. försöker köpa cigaretter av mig.
jag menar, är det lönt? när de bara är några år yngra än mina småsyskon?
lite koll har man väll ändå.

nää jääävla idioter.. skulle kunna strypa dem alltså!

förvörigt så har jag idag ari ute o gått, varit o solat. (riktigt skönt )
och nu.. (nu får jag väll på fan av mina kära frisör vänner)
Sitter jag med färg i håret. trött på den jävla utväxten..
man får skylla sig själv när man inte bokat tid nu till nyår o så.

men men.. dags att skölja ur det.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Mongo =)

Slyna =)

2008-01-06 @ 03:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback