Fredagnatt - Wooho?

sååå här står jag igen.. på jobbet.
en fredagnatt.. WOHO lixom? nope.. not at all!
inte när man vet att Henrik ligger hemma i min säng o bufflar!!

Och tjejer, i miss you all. jobbar som ett rövhål, verkligen :(
Vill festa med er snarast!!! Saknar det!
Saknar flippfoto med Päran, Hårdansen med Natti.Maddes: Puss på de My!
Josse som slickar på mitt ben. våra dricklekar, Bitch Tina. haha ja.. mycket mer!


Förvrigt så undrar jag vad det finns för idioter alltså?
för nån timme sen så va här två kunder..
de handlade o var allmänt otrevliga.
och jag va inte ett dugg trevlig tillbaka.. tro det eller ej.
och sen kollar jag ut efter dom har gått.
så snor dom en julgran.. och springer iväg med den?
man bara.. What? haha
spännande att se var man hittar den imorgonbitti när man cyklar hem

Och en sak till.. säger man inte tack när man får något eller ?
en kund: ehh jag ska ha en cola.
jag: på burk eller flaska?
Kund: ehhh flaska såklart.
Jag: Så, varsågod..
så slänger kunden fram pengarna o säger inte ett ljud.
Jag: 3 kronor tillbaka varsågod.
Kunden vänder på klacken o går.

eller är det bara jag som är uppfostrad till att säga tack och vara artig?
Mams o Papps <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback