glad o happy.

jag är så jäääkla glad o happy..
ahh går ej att beskriva..
ihhh..
stoooort steg :) Älskling <3

Och jag börjar snart skolan får jag hoppas :)
riktigt roligt ska det bli :)
sätta sig i skolbänken igen. Jag, My Rosén lixom! :)

Och jag o storasyster va i stan idag.. fikade oshoppade.
eller ja. jag shoppade och iza bar kassarna haha
köpte ny mobil också.. ahhh love it :)

näää nu har ni fått en liten uppdatering iaf :)
och imorgon kommer Marie, Rasmus och Maja hem från Thailand..
vågar men gå ner till pappa och visa sitt bleka nyle där?
Dont think so.. ska nog fan gå iväg o sola imorgon..

NÄÄÄ sluta skriv nu my..
Jobbet kallar.. woho ?
Nope.


Kommentarer
Postat av: andriana

Låter härligt att vara sådär jättejättejätte obeskrivligt glad :)

Postat av: Chris

Kolla in på min blogg och säg vilken header du tycker är snyggast ? :D Kram Chris

2007-12-27 @ 21:46:22
URL: http://chrizs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback