Hurtbulle?

Hurtbulle?
njää.. på god väg kanske.. va ute o sprang igår och idag.
men hade aldri gjort det utan Henrik.
han har gått o blivit lite av en personlig tränare till mig :)

Ikväll va dock lillsyrran med.. haha jag trodde hon skulle orka mer.. ;)
men icke.. det va hon som sprang o sa : "kan vi inte gå lite" haha

sen va det lite julmys med Henriks familj.. klädde älsklingens gran o så :)
den blev så fin så.. fast ja.. jag o henrik lagade mat.. =)
Gott blev det. :)

sen snabbt hem till pappa o prata lite.. =/
helt sjukt att en person kan hålla på så.
men men.. det löser sig paps <3

och nu står jag här på jobbet..
ska fixa med filmer o så nu.. se vilka som kommer.. hihi :)

Take care.

Henrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback