Du är ung - du klarar det.

Mår man bra med livet när man står på jobbet o tänker :
"kan inte någon bara komma o råna mig - så jag slipper jobba"?
Man är nog inte helt frisk.
Jobbet inatt va inte roligt..
Sjukt vad folk blir störiga på fyllan (Ja, Tobias och Vigge - ni kan ta åt er)
Att personer kan ändras så mycket efter några groggar.
Tycker skitbra om Vigge o Tobias.
Men när dom håller på så vill man bara strypa dom alltså.

Men men. det var inte bara dom som drygade sig.
nån äcklig jävla bonne som rå-raggade!! äckel!
- åhh vad fin du är - har du msn?"
- Nej, jag använder inte sånt.
- Nehe, men kan man få ditt nummer då?
- Nej tyvärr det får du inte.
- Nähä, så du har pojkvän alltså?
- Nej?
- Okej, konstigt... Hejdå.


Idioter.

sålde nog 50 hamburgare inatt kändes de som.
sålde den sista halv 6.
Asså för fan - om man varit ute o festat o kommer hem halv 6?
Inte fan ger man sig ut i ösregnet för att köpa en hamburgare??

Det va inte långt till tårarna - dels av utmattning o dels för att allt gick fel.
När Pappa, Lillan o Marie kom - då kramade jag pappa länge.
finns nog inget bättre än att slänga sig i famnen på pappa när man mår riktigt dåligt.
Sen är dom gick kom jag o tänka på hur mycket jag älskar min familj.
Även om man inte visar det alltid så gör man det.

Sen va det hem o sova 1½ timme - sen iväg på match.
inte skitpigg. men det gick bra ändå.
Efter matchen kom jag hem -
Satte mig på en stol i köket o bara grät
.
vet inte varför - det bara kom.
grät nog i 10 minuter.
Nära att gå in i väggen?
Man ska nog lyssna på sin kropp när de säger ifrån.

1 natts jobb kvar.
Men frågan är om kroppen o hjärnan orkar det?

Alla säger "men det är klart - du är ung, du klarar det"
Ja, men bara för att man är ung betyder inte det att man ska slita ut sig totalt.

Aja.. nog om detta.
nu har jag fått det ur mig.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback