Dansgalan 2oo7

Fest - Fest
Skandaler - Skandaler - Skandaler

Vilken helg alltså.
I fredes var det först Nova med Boobie.
vi skulle köpa bebiskläder till Aline och hennes dotter Melly.
Man blir så himla glad och nästan önskar att man hade en bebis själv alltså :)
Sen bar det av mot Sandby och Natasha P.
Där var även Lina. Och snart var det dax att fixa håret på Tina.
Jävla hår alltså. Tur man inte är frisör :)

på g hemåt igen vid 3 tiden.
Då var det ju bara till att hjälpa till här hemma typ städa rummet lite ;)
Såg ut som ett bombnedslag. (Eller ja, gör fortf)
Sen var det dax att ägna lite tid åt mig själv fixa hår o smink o kläder o så:)
Samtidigt som man stod med en drink i handen.
Sen började folket komma och grillningen skötte pappa såklart :)
Spelade Öl-Kubb.. förlåt grabbar att jag sinkade er. haha
Sen var det tid att bege sig till nästa ställe och förfesta:)
Älskar dom tjejerna alltså!
Sen vet jag inte vem de va som drog igång den så otroligt festliga låten
"Ja vi har vårat glada barnasinne kvar - men har ni erat glada barnasinne kvar?"
Det satte iaf sina spår på rösten må jag säga.
Spelade även vanlig kubb här.
Jag, Malle, David och Alexander i ett lag.
kiss kass värdelösa rent ut sagt!
Men det sket vi i och vi vann ändå, eller hur David? haha

Sen var det dags att bege sig till myomspunna Dansgalan.
dock bara ca 300 meter längre bort.
Men det tar sin lilla tid att ta sig dit på fyllan:P
Sjukt mycket folk och alltid samma visa.
Man kommer in o tror att man har någon av tjejerna bakom sig.
Vips så är alla borta.
helt sjukt. men kul hade jag ändå =)
Nattamat på Hydro sen såklart.
Men att jag va hemma vid 4 tiden o stället stängde kl 2?
jag förstår inte vad jag gör alltså.
Några skandaler hanns det nog med på denna kväll.
Dock inget minne.

Sen lördags morgon va inte rolig.
Vaknade av ösregnet vid 9 tiden.
skulle jobba kl 12.
mådde som ett sprängt rövhål
Och såg ut som ett krockat skithus som vanligt.

men det va bara till att ta sig i kragen o hoppa in i duschen o ha ångest för gårdagen.
Kommer ner till Fridhs o där sitter två slitna grabbar som skulle gå modeller.
Tacka fan för att de inte va jag som skulle gå iaf :)
Sjukt gulliga killarna är.. "My - ska det se ut såhär?" "My- vad är detta för konstiga knappar?"

sen va de hem o fixa sig en smula inför serveringen.
Kommer ner där o sen är Herrarna en man kort i en grupp.
Så jag ställer såklart upp för sammanhållningen mellan lagen:P
Hamnade med Johannes och Linkan. Goa grabbar det där :P

Hem o byta om sen o invänta Boobie och Natasha P.
Sen begav vi oss ner till klubbstugan där festen var i igång.
När jag kliver in genom dörren så hör man Lasse o Ahldin o Johannes
"Lill-Kebaben , Lill-Kebaben , Lill-Kebaben"
haha kan man annat än garva?
Bara för att de kallade min pappa för Kenta Kebab när han va massör.
men men.. sjukt segt o börja dricka. men det fick gå :)
Körde såklart igång "Glada barnasinne"
och den är man aldrig sen på o hänga med i.
så min röst va inte va den skulle igår heller.

Sen va de återigen dags o gå till Dansgalan.
Mycket kasedans och fyllesnack som vanligt.
Man vet aldrig vad man kan kläcka ur sig på fyllan alltså.
"Pappa, hade du blivit glas om jag gift mig med Lasse?" haha
hur normalt var det lixom?

Sen nalkades det efterfest.
och vilken efterfest sen.
Syltmackor - Bröstsnack - Badkarsbad - Vadjämföring
Och sen taxi hem - dock bara typ 500 m
Men det va kallt o jag va frusen efter badet!
Lagom mycket ångest i söndes.
Men kass mådde man - och jobb ovanpå det.

Jag - Jag ska aldrig mer dricka sprit igen.
Linkan - Jag säger detsamma.
Jag - Iaf på två helger.
Linkan - okej, jag ska på svensexa på lördag så det sket sig.


haha.. tur man har bra självdisciplin.

Dansgalan 2oo7 - Höjdar Helg.


Alexander och jag var laddade


Jag vill krama Emma - men hon ser inte så glad ut över det


Natasha P och Paradise Hotel Peter


Oj vad alla var med på denna.


Adde, Emma och Lasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback