oh oh oh mooonday

Jaha.. jobbade natt i lördes igen.. och jag skojar inte när jag säger
att jag stod o gjorde mat mellan 00.30 till 04.00!!!
lagom trött på att göra hamburgare ska jag säga!!
och alla va så jäkla störiga o otrevliga!!
men ja, vad gör man.. biter sig i läppen o räknar till 10 och bara put on that smile again.
Älskling kom osså.. full like a kastrull haha =)
sen hem o mysa med honom vid halv 8.
sov till 14.. segade hela dan igår..
och det var riktigt skönt att bara ha en sån riktig slödag!

och idag ska jag få träffa min Ännis.
så jäkla längesen sist!
ska möta henne uppe på sjukhuset o sen ska vi gå o fika =)

ne. nu ska jag hopa in i duschen
så jag hinner med bussjävlen! :)

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback