Gårdagen? Say whaaaat!

Man mår som man förtjänar sägs det - jag antar att det stämmer.
För ja jävlar vad dåligt jag mår... fortfarande.

Igår var jag tveksam om jag skulle följa med tjejerna ut.
Men väl på förfesten hos Assal så va det skittrevligt.
vi hade dricklekar och skrattade och hade roligt.
Jag bestämde mig för att följa med ut fastän det susade duktigt i kupan.
Bad choice My Rosén.
Väl i taxin mådde jag kiss kass värdelöst.
KOm till stortorget.. då ringde jag Henrik..
Mådde jättedåligt, så han kom o hämta mig.. Älskade Ängel.
En bilfräd som brukar ta 20-25 minuter förvandlades till 2 timmars.
Stannade nog en 3-4 ggr.. usch.

Och inte nog med att jag mådde så dåligt - så skulle jag upp o jobba idag.. kl 7.
jobbade dock bara till 11.. men det var kämpigt bara det.
hem och sov några timmar sen kom bebbe o pussa på mig.
och nu ska jag nanna igen.. börjar jobba kl 22 igen.
Inte skitroligt.

Tack för igår tjejer - den lilla stunden jag va med haha
Och Tack Henrik..
För att du finns - i mitt liv.
Världens bästa pojkvän i alla lägen

Sköt om er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback